• Laagste prijsgarantie!
  • Levering binnen 24 uur
  • Advies op maat
  • Uitstekende klantenservice
  • Veelgestelde vragen
  • Officestunter
  • Contact
Naar de startpagina
Jouw account
Aanmelden
of Registreren
Overzicht Jouw profiel Adressen Betaalwijzen Bestellingen Abonnementen
Zit-sta bureaus
Verstelbare bureaus
Ergonomische bureaustoelen
Vergadermeubilair
Accessoires
Toon alles Vergadermeubilair
Vergadertafels
Vergaderstoelen
Categorieën
  • Zit-sta bureaus
  • Verstelbare bureaus
  • Ergonomische bureaustoelen
  • Vergadermeubilair
  • Accessoires
  1. Veelgestelde vragen
  2. Bestelling & Levering

Veelgestelde vragen

  • Bestelling & Levering
  • Algemeen
  • Optimaal instellen
  • Betalen
  • Retourneren & Garantie

Bestelling & Levering

Bedankt voor uw bestelling! Wij gaan als volgt te werk:

  • Na uw bestelling ontvangt u per mail een bevestiging van de bestelling, hierin staat ook de verwachte levertijd vermeld.
  • Op werkdagen verwerken wij uw bestelling binnen 24 uur. Zodra uw bestelling is verwerkt, ontvangt u hier een e-mail van.
  • Zodra uw bestelling klaar ligt voor levering, wordt de levering van uw bestelling ingepland. U ontvangt dan van ons een e-mail met de leverdatum & tijdstip
https://www.deofficestunter.nl/Veelgestelde-vragen/Bestelling-Levering/Wat-is-de-status-van-mijn-bestelling
Bestelt u meerdere artikelen met verschillende levertijden? Dan is de langste levertijd van toepassing op uw bestelling. Wenst u de bestelling toch te splitsen zodat u de artikelen die sneller leverbaar zijn alvast ontvangt? Dan kunt u het beste telefonisch contact met ons opnemen

Kan ik mijn bestelling nog wijzigen of annuleren?

Zodra u een bestelling plaatst, gaan wij er meteen mee aan de slag. Wilt u de bestelling wijzigen of annuleren? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op, zolang het product nog niet is verzonden kunnen wij dit nog kosteloos wijzigen.

https://www.deofficestunter.nl/Veelgestelde-vragen/Bestelling-Levering/Ik-bestel-artikelen-met-verschillende-levertijden-welke-levertijd-geldt-er

Wij streven ernaar uw bestelling zo snel mogelijk te leveren. De levertijden kunnen variëren per product en worden altijd duidelijk vermeld op de productpagina en in uw winkelwagen. Zo weet u precies wanneer u uw bestelling kunt verwachten. Heeft u specifieke vragen over de levertijd van een product? Neem gerust contact met ons op!

https://www.deofficestunter.nl/Veelgestelde-vragen/Bestelling-Levering/Hoe-snel-leveren-jullie
Heeft u een bepaalde voorkeur voor het levermoment? Geef dit dan aan ons door bij uw bestelling. Wij zullen hier rekening mee te houden tijdens het maken van de planning. Om het milieu zoveel mogelijk te besparen is worden voor onze bestellingen uitgeleverd volgens de meest efficiënte bezorgroute. Hierdoor kunnen wij niet garanderen dat wij altijd aan voorkeuren gehoor kunnen geven.
https://www.deofficestunter.nl/Veelgestelde-vragen/Bestelling-Levering/Kan-ik-een-zelf-de-bezorgdag-of-bezorgtijd-aangeven
Onze meubelen worden grotendeels door onze eigen bezorgdienst geleverd. We staan nooit zomaar voor de deur, u ontvangt een mail met daarin alle informatie omtrent de levering of een Track & Trace waarmee u onze bezorger(s) kunt volgen. Heeft u meubelen met montage besteld? Onze bezorgers zijn tevens monteurs, zij zullen dus ook direct de montage verzorgen.
https://www.deofficestunter.nl/Veelgestelde-vragen//Bestelling-Levering/Hoe-wordt-mijn-bestelling-geleverd/Hoe-wordt-mijn-bestelling-geleverd
De OfficeStunter

Zwedenweg 2a
7772 TC Hardenberg
Telnummer: 085 047 95 48
E-Mailadres: [email protected]

KVK: 94942013
BTW: NL866944357B01
Bank: NL88 INGB 0108 3098 00

Informatie
  • Over ons
  • Algemene voorwaarden
  • Helpdesk
  • Disclaimer
Volg de Office Stunter!

Blijf altijd op de hoogte van de OfficeStunter via onze social media kanalen.

Veelgestelde vragen
  • Hoe wordt mijn bestelling geleverd?
  • Hoe kan ik betalen?
  • Wat zijn de levertijden?
  • Wat is jullie garantie?
  • Wat als ik mijn product wil retourneren?
  • Zijn de producten gemakkelijk te monteren?